tisdag 27 oktober 2009

Tisdag

Tisdagen den 27:e oktober 2009 har varit en lång dag. Gick visserligen upp sent, började jobbet sent och slutade ganska tidigt. Men den har känts så fruktansvärt lång. Jobbet har flutit på ungefär som vanligt. Inget extra idag. Bara jobba.

Idag har jag lagat schnitzel (färdig från frysdisken) och ris. Till detta gjorde jag tzatziki (färdig från kyldisken). Halvfabrikat är bra.

Sanna sa att jag har intressanta idéer och tankar som skulle passa på en blogg. Men nu känner jag mig pressad och allt jag skriver känns krystat. Skrivkramp kan man säga att jag har fått.

Även om dagen har varit lång så måste jag säga att jag mår väldigt bra. Bättre än på väldigt länge. Nu väntar jag bara på ett telefonsamtal.. Det kommer antagligen samtidigt som jag sitter och skiter men det gör inget. Min bror är alltid välkommen.

1 kommentar:

  1. Intressant eric! Har själv börjat blogga nu, tror att om vi hjälper varandra så kan vi enligt mina grundliga beräkningar sluta jobba om cirka 5 månader. Det låter väl inte helt fel va?

    SvaraRadera